tehovcz

Aktuality


Štítky:


























































































































Provoz obecního úřadu od 8. 3.

Běžné úřední hodiny obnoveny od 8. 3. 2021 (po 17-19h, St 7-10 a 14-16h)

Z důvodu vládního nařízení omezení osobního kontaktu zaměstnanců úřadů s žadateli, jinými účastníky správních řízení a dalšími externími osobami na nezbytně nutnou úroveň, Vás prosíme i nadále, pokud je to jen trochu možné:

  • podávejte Vaše žádosti a podněty písemně, elektronicky či telefonicky,
  • plaťte poplatky převodem na účet obce č. 218226125/0300 - VS: č.p. (č.ev.), pro více poplatků jedním příkazem do zprávy pro příjemce uveďte další informace identifikaci a dohledání a Vaší platby, např.: “Jana Vránová, čp 623, TKO, BIO, 2 psi". Konkrétní výši poplatků pro Vás Vám rádi sdělíme na dotaz prostřednictvím SMS: 731 811 017. Vyzvednutí známek na popelnici bude po připsání platby na účet obce umožněno přednostně bez čekání ve frontě (po předchozí dohodě na tel. 731 811 017 i mimo úřední hodiny, nebo na žádost vhodíme do poštovní schránky).

Umožňujeme i platby kartou, ale děkujeme, že platby na pokladně úřadu ponecháte pokud možno jen pro osoby bez zřízeného bankovního účtu.



Nález klíčů - Hačalka

U vjezdu z hlavní silnice na Hačalku se na chodníku našel svazek klíčů. Majitel se o ně může přihlásit obecnímu úřadu. (KLÍČE JSOU JIŽ U MAJITELE)



Svoz odpadu a bioodpadu, obnovení úředních hodin OÚ od 8.3.

Svoz odpadu od 1. 3. probíhá jen z nádob opatřených platnou známkou na rok 2021.

Všechny známky uhrazené na účet obce do konce února byly předány buď osobně nebo do Vašich schránek. Platby přijaté na účet obce 218226125/0300 dnes dopoledne stihneme do večera doručit rovněž (kromě osad), u pozdějších plateb včasné doručení negarantujeme.

Čtrnáctidenní svozy (zelené známky) probíhají v sudé týdny, tedy nejbližší ve středu 10. 3.

Svoz bioodpadu z hnědých popelnic opatřených známkou na rok 2021 začíná letos 5. 4.a jako loni bude probíhat v pondělí jednou za 14 dní v sudé kalendářní týdny cca do konce listopadu.

Novinkou je možnost vylepit si na nádobu kalendář A6 pro rozlišení sudých a lichých týdnů, kalendáře distribuujeme společně se známkou, dále k dispozici zdarma na obecním úřadě.  

Provoz obecního úřadu bude po karanténě obnoven 8. 3. v obvyklých časech Po 17-19, St 7-10 a 14-16h.



AKTUÁLNĚ: ochranné prostředky, pohyb osob, služby, obchod, školy

ochranné prostředky.jpgpohyb osob.jpgslužby obchod školy.jpg



Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1. 3. 2021 - formuláře ke stažení

K dispozici pro občany:

čestne prohlaseni vzor.docx

formular cesty mimo praci.docx

Potvrzeni zamestnavatele na vice cest do prace.docx

otázky a odpovědi.docx

Rozhodnutí hejtmanky Středočeského kraje o vykonávání péče o děti a mládež za nouzového stavu

Přejeme všem hodně sil a trpělivosti.



Svoz odpadu - výpadek 17.2.

Z důvodu namrznutí tajícího sněhu a nesjízdnosti komunikací Na Hůře a části Slunečné v brzkých ranních hodinách nebyly dne 17. 2. některé nemovitosti obslouženy odvozem odpadu. Příští středu bude v těchto lokalitách svezen případný odpad navíc v libovolném pevném zavázaném  pytli umístěný vedle popelnice. 

Upozorňujeme, že svozová firma FCC negarantuje svoz navíc v jiných lokalitách, kde nedošlo ke svozu např. z důvodu špatně parkujících vozidel! 

Děkujeme za pochopení a spolupráci.



Obecní úřad ZAVŘENO

S politováním oznamujeme, že z důvodu nařízené karantény do odvolání rušíme úřední hodiny Obecního úřadu Tehov.

Prosíme plaťte poplatky převodem na účet obce č. 218 226 125/0300

Variabilní symbol: číslo popisné nebo evidenční.

Pro více poplatků jedním příkazem do zprávy pro příjemce uveďte další informace identifikaci a dohledání a Vaší platby, např.: “Jana Vránová, čp 623, TKO, BIO, 2 psi". 

(Konkrétní výši poplatků pro Vás Vám rádi sdělíme na dotaz prostřednictvím SMS: 731 811 017.)

Známky na popelnici obdržíte po připsání platby na účet do poštovní schránky.

Děkujeme za pochopení.



Zápis ze zasedání zastupitelstva obce ze dne 27. 1. 2021

Dovolujeme si Vás informovat, že v sekci Obecní úřad/Zápisy zasedání  byl zveřejněn Zápis ze zasedání Zastupitelstva obce ze dne 27. 1. 2021 (přímý odkaz zde).



Tehovský občasník č. 1/2021

Milí sousedé,

právě vychází letošní první vydání Tehovského občasníku s číslem 1/2021 na leden až březen. Tištěnou verzi byste měli najít již brzy ve svých schránkách, elektronická verze je připravena ke stažení v sekci Tehovský občasník .

Přejeme Vám příjemné čtení! :)

 



Nové odběrové místo (test Covid-19) v Čestlicích

Laboratoře GenDetective s.r.o., která provozuje síť odběrových míst na vyšetření Covid 19 (PCR testy),  otevírá nové odběrové místo v Čestlicích,  Praha - východ. Jedná se o formu Drive in, kde odběry pacientů probíhají přímo z automobilu (samozřejmě provádí odběry i u pěších). Přijímá pacienty se žádankou i samoplátce

Adresa odběrového místa je U Makra 102, 25101 Čestlice. Jedná se o parkoviště prodejny Makro.

Otevřeno denně 8 - 18h. Garance výsledků do 24h.  

Pacienti si mohou vytvořit rezervaci na webových stránkách testycestlice.cz . Je možné si  udělat rezervaci také telefonicky, a to na tel. číslech 731099730 nebo 731099731. Pacienti se mohou na test dostavit i bez rezervace.  

 




http://www.tehov.cz/index.php?nid=3573&lid=cs&oid=4835349

logo CP.png
hledačka-tehov.png

 

 

2. 12. Blanka

Zítra: Svatoslav

Odber_SMS_velky.jpgSMS Infokanál: Zasláním registrační SMS nebo registrací pomocí online formuláře nebo písemnou registrací dáváte souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem informování o činnosti obce a jejích orgánů prostřednictvím služby SMS InfoKanál.

Naše nejsilnější stromy

Mapa nejsilnějších stromů

Galerie stromů

Exkurze v lese s panem Ferklem

Prohlídka parku ve Štiříně

Oficiální stránka obce Tehov na Facebooku

logo fb.jpg

logo_mas_200.png

laduv-kraj-logo-min.png

zaprazi_logo-_web_top.jpg

 

 

Diskusní fórum

příspěvků: 377

Návštěvnost stránek

672872