Možnost přímé finanční podpory prostřednictvím organizace Člověk v tísni (na letáku je funkční QR kód platby, předvyplněná částka daru 1000,- Kč se dá upravit):
Možnost přímé finanční podpory prostřednictvím organizace Člověk v tísni (na letáku je funkční QR kód platby, předvyplněná částka daru 1000,- Kč se dá upravit):
Datum konání: 2. 3. 2022
Vzhledem k diskusi na sociálních sítích a častým dotazům k zajištění ukrytí obyvatel vám zasíláme odkaz na vydanou zprávu Ministerstva vnitra - generálního ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR k otázce ochrany obyvatelstva, varování a ukrytí, která byla zveřejněna na webových stránkách https://www.hzscr.cz/clanek/
Vážení občané, vyzýváme vás ke klidu, nešíření matoucích informací a zpráv, a k nevyvolávání paniky. V tuto chvíli není zřejmé, že by měla situace na Ukrajině eskalovat směrem k reálnému ohrožení České republiky jadernou hrozbou, ani jinému reálnému přímému ohrožení obyvatel.
Možnost přímé finanční podpory prostřednictvím organizace Člověk v tísni (na letáku je funkční a ověřený QR kód, předvyplněná částka daru 1000,- Kč se dá upravit):
AKTUALIZOVÁNO: NABÍDEK SE NÁM SEŠLO MNOHO, MOMENTÁLNĚ NEPOTŘEBUJEME NIC DALŠÍHO - POSLEDNÍCH PÁR VĚCÍ POPTÁVAT PŘÍMO. VŠEM MOC DĚKUJEME
Do bytu připravovaného pro válečné uprchlíky z Ruskem napadené Ukrajiny budeme potřebovat postele (nejlépe patrové palandy, jednolůžka příp. dvojlůžka), matrace a šatní skříně.
Pokud se chystáte vhodného nábytku zbavit, kontaktujte nás, prosím, na tel. 725 945 446 (David Hlouch, starosta).
Děkujeme.
V pondělí 28.2. bude pokladna úřadu otevřena 10:00 - 12:00 a 14:00 - 19:00.
Připomínáme, že svoz nádob se známkou na rok 2021 jako vždy probíhá pouze do konce února 2022, do té doby je třeba nádobu opatřit známkou na aktuální rok.
Ceník ZDE.
Platba odpovídá počtu svozů za rok (52/26/12), v případě změny velikosti nádoby či frekvence kdykoli během roku (včetně ledna a února!) doplatíte případné svozy navíc/vracíme poměrnou částku (0,80 Kč/1l, tedy 1 svoz 80l nádoby = 64 Kč, 1 svoz 120l nádoby = 96 Kč,...).
Doporučujeme platby převodem (využijte přiložený QR kód s předvyplněným č.ú. 218226125/0300), vyzvednutí známky na popelnici bude po připsání platby na účet obce umožněno přednostně bez čekání ve frontě, po předchozí telefonické dohodě (731811017) i mimo úřední hodiny. Při změně oproti předchozímu období do poznámky uvádějte ZMĚNA frekvence, VS vždy číslo popisné.
V sále budovy obecního úřadu byly nalezeny chytré hodinky, kdo je postrádá, může se s jejich popisem obrátit na obecní úřad (tel. 731 811 017, ou@tehov.cz).
Mimořádná nařízení Krajské veterinární správy proti šíření nákazy ptačí chřipky v chovu drůbeže - ZÁKAZ VOLNÉHO CHOVU drůbeže, ideálně chovat drůbež v uzavřených objektech a chránit před kontaktem s volně žijícím ptactvem (sítě, ploty, zábrany), viz soubory a informace pro veřejnost níže, dále dostupné na stránkách Krajské veterinární správy, případně na úřední desce obce.
Upozorňujeme vlastníky všech nemovitostí připojených na kanalizaci v lokalitě Hačalka, že od 1.1.2022 je provozovatelem kanalizačního řadu na Hačalce obec Tehov. Smlouvy s odběrateli budou uzavírány v průběhu následujících týdnů, fakturace stočného bude vázána na odečty vodoměrů v polovině tohoto roku.
Cena stočného pro celou obec Tehov je stejně jako v loňském roce 35,47 Kč/m³ bez DPH. Pro lokalitu Hačalka budou k této ceně připočteny náklady na provoz místní přečerpávací soustavy ve výši 34,17 Kč/m³ bez DPH. Celková výše stočného pro lokalitu Hačalka tedy je pro letošní rok 69,64 Kč/m³ bez DPH.
Při orientačním přepočtu na základě směrných čísel produkce odpadních vod na osobu a rok dle § 19 odst. 5 zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích to vychází na cca 2760,- Kč na osobu a rok včetně 10% DPH. Stočné bude nicméně stanoveno na základě měřené spotřeby vody dle informací z odečtů prováděných provozovatelem vodovodu.
Náklady na provoz místní přečerpávací soustavy byly stanoveny jednak na základě podkladů poskytnutých stávajícím vlastníkem (Falco Prim s.r.o.) a dosavadním provozovatelem (1.SčV, a.s.), jednak na základě konzultace s odborným dozorem a provozovatelem obecní kanalizace a ČOV.
Do nákladů na provoz lokality Hačalka se mimo jiné propíší vstupní náklady na drobné úpravy systému, doplnění řízení čerpacích jímek a nákup záložních prvků, přesto se nám cenu nákladů na stočné pro tuto lokalitu podaří již v tomto roce snížit o více než 1100,- Kč na obyvatele a rok (při uvažovaném běžném odběru vody dle směrných čísel).
Společnost 1.SčV, a.s. podle našich informací ukončila provozování kanalizace v lokalitě Hačalka oznámením krajskému úřadu ke konci roku 2021. Případné výzvy k úhradám plateb a záloh za stočné ze strany 1.SčV, a.s. v roce 2022 proto nelze považovat za relevantní (neplaťte).
Sbor dobrovolných hasičů v Tehově Vás srdečně zve v sobotu 12.2. od 20:00 hodin na ples do kulturního sálu obecního úřadu. Již tradičně přijede zahrát kapela Dixie, vstupné 150,- Kč. Vstupenky v předprodeji, rezervace na tel. 724163285. Ples proběhne v rámci platných vládních nařízení.
Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie č. 110060813242
Upozorňujeme na odstávku elektřiny č. 110060813242 dne 18. 2. 2022 od 8:00 do 15:00 hodin v Údolí Raků a v lokalitě U Srubu, viz oznámení ČEZ Distribuce, s uvedením odstávkou dotčených č.p., č.ev. i všech míst připojení k elektrické síti (podružné přípojky).
Zasílání oznámení o plánovaných odstávkách e-mailem nebo SMS si může sjednat každý zákazník ke svému odběrnému místu jednoduše a zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba, popř. jsou tyto informace k dispozici také na www.cezdistribuce.cz/odstavky, a to vždy nejpozději 15 dnů před konáním odstávky.