Pominu-li vzájemnou provázanost firem a osob které mají eminentní zájem na provozování vodovodu, výstavbě nové čov a následném provozování kanalizace, opravdu by mě zajímalo proč. Je snad vlastní člověk na čistírně starající se o provoz a údržbu zařízení dražší než totéž zajišťující firma? Proč má jeden člověk zájem pronajmout na dvacet let provoz vodovodu firmě která tuto činnost nemá ani v předmětu podnikání (a bude provozem jistě pověřovat firmu spřízněnou) když je známo, že ten samý krok vedl v několika městech sice k okamžitému zisku jednotek milionů, ale současně jim uzavřel cestu k evropským dotacím v řádu desítek milionů. Nehledě k tomu že firmu (jakoukoliv) zajímá především zisk a to znamená pro občany riziko x-násobného zvýšení poplatků. Zde vkládám odkaz na video kde je celý švindl na lidech a obcích velmi pěkně popsán. http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/211452801240006/video/
9. 6. 2011 13:05
Zbyněk Miksa
Pronájem obecního vodovodu
Žádám o zveřejnění návrhu smlouvy na pronájem obecního vodovodu Tehov.Děkuji
2. 2. 2011 13:18
K. Dvořáková
ano stejný metr paní Kubišová!
Stočné - pro trvale obydlené nemovitosti 1 osoba / rok 1150,- Kč
Stočné - rekreační objekt / rok 1850,- Kč
Stočné – malá provozovna / rok 1850,- Kč
Paní Kubišová - kde máte rozlišeno cena pro přihlášené a nepřihlášené? Cena pro trvale obydlené objekty (a je jedno jestli jste nebo nejste přihlášená) je za osobu, cena pro rekreační objekty je cena za dům (chatu, chalupu) - tudíž velmi zvýhodněná. Přečtěte si to pořádně.
1. 2. 2011 14:12
kubisova jana
stejny metr?
Překvapilo mně,že poplatky za stočné jsou pro obyvatele,kteří nemají trvalý pobyt v Tehově o 1/3dražší než pro trvale hlášené.I rohlíky a mléko bude pro dojíždějící dražší?Možná,že se také setkáme s názorem,že by lidé z Tehova dojíždějící za prací do Prahy měli mít platy také o 1/3menší než Pražáci.Poté by to bylo spravedlivé.Uvažujte o tom.
31. 1. 2011 12:23
Petr Perman
doprava v tehove
Pokud aktuální zprávu čtu správně, tak se dálnice D3 Tehova přímo nedotýká. Jak je to ale se silnicí II/104 (Všechromy <-> Tehov)? Je jeji výstavba v plánu? Souhlasíte s tím aby kolem tehova vedl "obchvat" říčan?
14. 11. 2010 18:48
Věra Dufková
komentář
Vážený pane Zdražile,
Vaše vystupování na ustavujícím zasedání zastupitelstva bylo skvělé, kultivované a výstižné. Jsem ráda, že nejste " sám voják v poli". S pozdravem Věra Dufková
14. 10. 2010 11:01
Petr Hartman
nakladni doprava v Tehove
PLne souhlasim s nazorem p.Hlouchové. Obec by měla podniknout nějaké kroky - zákaz vjezdu vozidel nad 6t. Predevcirem vytahovali kamion ze skarpy a blokovali provoz 6 hodin. Kamiony na teto ceste nemaji co delat. O bezpecnosti obcanu nemluve. Ta by Vam mela lezet na srdci naprosto na prvnim miste. S pozdravy Petr Hartman
5. 10. 2010 15:33
Klara Hlouchova
nakladni doprava v Tehove
Rada bych zde upozornila na dramaticky zvysenou frekvenci nakladni dopravy v Tehove pocinaje zacatkem rijna. Po otevreni prazskeho okruhu si mesto Ricany prosadilo zakaz nakladni dopravy na komunikaci 2. tridy, c. 101 (jedna se o hlavni tah mezi dalnicnim exitem a Uvaly). To melo za nasledek castecne (ale vyznamne) odkloneni nakladnich aut a kamionu pres Tehov, po silnici 3. tridy. Rada bych zduraznila, ze tato komunikace opravdu nema kapacitu, aby umoznila bezpecne potkavani dvou kamionu (jak je mozne casto pozorovat, kdyz se posadite na lavicku na navsi). Co hure, uz opravdu nema kapacitu pri takove situaci zohlednit chodce - od navsi smerem na Vsestary neni vystaven ani chodnik a takova cesta s kocarkem po teto komunikaci (ktera je mnohdy pro obcany bydlici v teto lokalite nevyhnutelna) je opravdovym hazardem.
Rada bych zjistila, zda-li jsme jedini, kdo tuto situaci shledava alarmujici. Zajima me, jake kroky se obec v teto veci chysta podniknout? Tento vzkaz rozhodne neni jedinou formou meho "protestu" - doufam vsak, ze oslovi a motivuje dalsi obcany Tehova.
Zdravi
Klara Hlouchova
16. 4. 2010 15:53
Honza K.
pohled na historii obce očima spořádaného obč
myslím,že pro spoustu obyvatel velice zajímavé a poučné čtení..:-)))
http://tinka.tym.sk/domov/domov.htm
18. 2. 2010 15:21
K. Dvořáková
autobus 494
Ráda bych znala stanovisko OÚ zda jednal s firmou Ropid ohledně změny jízdního řádu autobusu 494 a co je potřeba udělat, aby se napravily chyby v něm.
Autobusyv 4.47 a5:57 , kterým dojíždí většina lidí do Prahy do práce a do škol budou jezdit přes Světice pouze na nádraží a Černokostelecké se úplně vyhnou - jak se máme následně dostat dál?
A zpátky domů? Děti které chodí do školy do Radešovic a brzy jich bude ještě víc do školy u Říč. lesa se mají dostávat domů jak? První autobus, který jede je v 13:17 z náměstí - to nestíhají a je to daleko, co si budeme povídat, další jede v 14:25 z Železniční a potom? Až po půl šesté - co mají dělat děti z odpoledního vyučování? Utíkat dolů na náměstí a jet v 15:41 a 16:41?
Tomuhle říkáte dopravní obslužnost obce? Ne každý má auto a ne každý končí v práci ve 14h aby mohl svážet děti...
Zkuste se někdy zamyslet nad běžnými potřebami obyvatel vlastní obce prosím a jednejte taky v jejich zájmu.
Děkuji¨
Dvořáková
SMS Infokanál: Zasláním registrační SMS nebo registrací pomocí online formuláře nebo písemnou registrací dáváte souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem informování o činnosti obce a jejích orgánů prostřednictvím služby SMS InfoKanál.
Pominu-li vzájemnou provázanost firem a osob které mají eminentní zájem na provozování vodovodu, výstavbě nové čov a následném provozování kanalizace, opravdu by mě zajímalo proč. Je snad vlastní člověk na čistírně starající se o provoz a údržbu zařízení dražší než totéž zajišťující firma? Proč má jeden člověk zájem pronajmout na dvacet let provoz vodovodu firmě která tuto činnost nemá ani v předmětu podnikání (a bude provozem jistě pověřovat firmu spřízněnou) když je známo, že ten samý krok vedl v několika městech sice k okamžitému zisku jednotek milionů, ale současně jim uzavřel cestu k evropským dotacím v řádu desítek milionů. Nehledě k tomu že firmu (jakoukoliv) zajímá především zisk a to znamená pro občany riziko x-násobného zvýšení poplatků. Zde vkládám odkaz na video kde je celý švindl na lidech a obcích velmi pěkně popsán. http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/211452801240006/video/
Žádám o zveřejnění návrhu smlouvy na pronájem obecního vodovodu Tehov.Děkuji
Stočné - pro trvale obydlené nemovitosti 1 osoba / rok 1150,- Kč
Stočné - rekreační objekt / rok 1850,- Kč
Stočné – malá provozovna / rok 1850,- Kč
Paní Kubišová - kde máte rozlišeno cena pro přihlášené a nepřihlášené? Cena pro trvale obydlené objekty (a je jedno jestli jste nebo nejste přihlášená) je za osobu, cena pro rekreační objekty je cena za dům (chatu, chalupu) - tudíž velmi zvýhodněná. Přečtěte si to pořádně.
Překvapilo mně,že poplatky za stočné jsou pro obyvatele,kteří nemají trvalý pobyt v Tehově o 1/3dražší než pro trvale hlášené.I rohlíky a mléko bude pro dojíždějící dražší?Možná,že se také setkáme s názorem,že by lidé z Tehova dojíždějící za prací do Prahy měli mít platy také o 1/3menší než Pražáci.Poté by to bylo spravedlivé.Uvažujte o tom.
Pokud aktuální zprávu čtu správně, tak se dálnice D3 Tehova přímo nedotýká. Jak je to ale se silnicí II/104 (Všechromy <-> Tehov)? Je jeji výstavba v plánu? Souhlasíte s tím aby kolem tehova vedl "obchvat" říčan?
Vážený pane Zdražile,
Vaše vystupování na ustavujícím zasedání zastupitelstva bylo skvělé, kultivované a výstižné. Jsem ráda, že nejste " sám voják v poli". S pozdravem Věra Dufková
PLne souhlasim s nazorem p.Hlouchové. Obec by měla podniknout nějaké kroky - zákaz vjezdu vozidel nad 6t. Predevcirem vytahovali kamion ze skarpy a blokovali provoz 6 hodin. Kamiony na teto ceste nemaji co delat. O bezpecnosti obcanu nemluve. Ta by Vam mela lezet na srdci naprosto na prvnim miste. S pozdravy Petr Hartman
Rada bych zde upozornila na dramaticky zvysenou frekvenci nakladni dopravy v Tehove pocinaje zacatkem rijna. Po otevreni prazskeho okruhu si mesto Ricany prosadilo zakaz nakladni dopravy na komunikaci 2. tridy, c. 101 (jedna se o hlavni tah mezi dalnicnim exitem a Uvaly). To melo za nasledek castecne (ale vyznamne) odkloneni nakladnich aut a kamionu pres Tehov, po silnici 3. tridy. Rada bych zduraznila, ze tato komunikace opravdu nema kapacitu, aby umoznila bezpecne potkavani dvou kamionu (jak je mozne casto pozorovat, kdyz se posadite na lavicku na navsi). Co hure, uz opravdu nema kapacitu pri takove situaci zohlednit chodce - od navsi smerem na Vsestary neni vystaven ani chodnik a takova cesta s kocarkem po teto komunikaci (ktera je mnohdy pro obcany bydlici v teto lokalite nevyhnutelna) je opravdovym hazardem.
Rada bych zjistila, zda-li jsme jedini, kdo tuto situaci shledava alarmujici. Zajima me, jake kroky se obec v teto veci chysta podniknout? Tento vzkaz rozhodne neni jedinou formou meho "protestu" - doufam vsak, ze oslovi a motivuje dalsi obcany Tehova.
Zdravi
Klara Hlouchova
myslím,že pro spoustu obyvatel velice zajímavé a poučné čtení..:-)))
http://tinka.tym.sk/domov/domov.htm
Ráda bych znala stanovisko OÚ zda jednal s firmou Ropid ohledně změny jízdního řádu autobusu 494 a co je potřeba udělat, aby se napravily chyby v něm.
Autobusyv 4.47 a5:57 , kterým dojíždí většina lidí do Prahy do práce a do škol budou jezdit přes Světice pouze na nádraží a Černokostelecké se úplně vyhnou - jak se máme následně dostat dál?
A zpátky domů? Děti které chodí do školy do Radešovic a brzy jich bude ještě víc do školy u Říč. lesa se mají dostávat domů jak? První autobus, který jede je v 13:17 z náměstí - to nestíhají a je to daleko, co si budeme povídat, další jede v 14:25 z Železniční a potom? Až po půl šesté - co mají dělat děti z odpoledního vyučování? Utíkat dolů na náměstí a jet v 15:41 a 16:41?
Tomuhle říkáte dopravní obslužnost obce? Ne každý má auto a ne každý končí v práci ve 14h aby mohl svážet děti...
Zkuste se někdy zamyslet nad běžnými potřebami obyvatel vlastní obce prosím a jednejte taky v jejich zájmu.
Děkuji¨
Dvořáková